اموزش راه اندازی یک آدرس ایمیل حرفه ای با Gmail و G Suite

دوشنبه
8:12
علی موسوی

Setting up professional email address with G Suite and Gmail

پس از ایجاد یک وبسایت، اولین چیزی که هر صاحب کسب و کار نیاز دارد یک آدرس ایمیل حرفه ای با نام کسب و کار شما در آن است.

یک آدرس ایمیل حرفه ای در هنگام برخورد با کسب و کارهای دیگر و مشتریان به شما اعتماد به نفس می دهد.

G Suite یک مجموعه بهره وری گوگل است که به شما اجازه می دهد از Gmail با استفاده از آدرس ایمیل حرفه ای خود استفاده کنید. در این مقاله ما به شما نحوه راه اندازی یک آدرس ایمیل حرفه ای با نام تجاری سفارشی با Gmail و G Suite را نشان خواهیم داد.


یک آدرس ایمیل حرفه ای چیست؟

یک آدرس ایمیل حرفه ای است که نام تجاری شما در آن است. به عنوان مثال، john@myphotostudio.com یک آدرس ایمیل حرفه ای است.

حساب های ایمیل در سرویس های پست الکترونیک رایگان مانند john.photographer@gmail.com برای کسب و کار خوب نیست زیرا آنها به نظر حرفه ای نیستند. مشتریان شما و سایر شرکت ها آدرس ایمیل حرفه ای را قابل اعتماد تر پیدا خواهند کرد.

برای یک آدرس ایمیل حرفه ای، شما نیاز به یک نام دامنه و یک وب سایت خواهید داشت. ما راهنمای گام به گام در مورد چگونگی انتخاب یک نام دامنه و نحوه ایجاد یک وب سایت را داریم.

اگر شما قبلا نام دامنه و یک وبسایت داشته باشید، همه شما تنظیم می کنید که آدرس ایمیل حرفه ای خود را داشته باشید.
چرا استفاده از G سوئیت برای حرفه ای آدرس پست الکترونیک مارک؟

شما ممکن است فکر کنید چرا استفاده از G Suite در زمانی که اکثر شرکت های میزبانی وردپرس ارائه حساب های ایمیل نامحدود با نام دامنه خود را؟

ایمیل یکی از مهمترین ابزار ارتباطی برای صاحبان کسب و کار است. اگر شما از دست یک ایمیل مهم دارید، می توانید به کسب و کارتان آسیب برساند.

بیشتر سرورهای ایمیل میزبانی وب غیر قابل اعتماد، محدود، جدا شده و کمتر امن هستند. شما حتی نمی دانید که آیا ایمیل شما ارسال شده است در واقع تحویل داده شده است.

این جایی است که G Suite و Gmail وارد شده است.

جیمیل رهبر صنعت در ایمیل با 1.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه است. G Suite مجموعه نرم افزار بهره وری گوگل برای صاحبان کسب و کار است که شامل جیمیل است و در حال حاضر بیش از 4 میلیون کسب و کار و 80 میلیون دانش آموز / آموزگار استفاده می شود.

G Suite با نام دامنه خود کار می کند، که به شما اجازه می دهد از Gmail برای ایجاد آدرس ایمیل حرفه ای خود استفاده کنید.

بعضی از مزایای استفاده از G Suite و Gmail برای یک آدرس ایمیل حرفه ای:

آدرس ایمیل حرفه ای کسب و کار در دامنه خود.
فیلتر جامد امنیتی و هرزنامه Gmail.
30 گیگابایت - دو برابر ذخیره سازی یک حساب Gmail رایگان.
حتی وقتی که آفلاین با استفاده از برنامه Gmail در دستگاههای تلفن همراه، ایمیل را مدیریت کنید.
این نسخهها کار میکند در هر نقطه وب، تلفن همراه، قرص، شما آن را نام گذاری کنید.
با چشم انداز عالی کار می کند و حتی می تواند همگام سازی حساب های چشم انداز قدیمی.
هر کاربر می تواند تا 30 نام مستعار ایمیل داشته باشد.
از Google Calendar، Google Hangouts برای چت، ویدئو و تماس صوتی از آدرس ایمیل کسب و کار خود استفاده کنید.
بدون تبلیغات و 24/7 پشتیبانی حرفه ای هر زمان که شما نیاز به کمک دارید.
با یکپارچه با سایت وردپرس خود کار می کند.
مهمتر از همه، قابلیت تحویل بالا، بدون تاخیر، پایان دادن به پوشه هرزنامه.

اکنون که می دانید چرا استفاده از G Suite برای ایمیل های حرفه ای مهم است، بیایید نگاهی به نحوه تنظیم یک آدرس ایمیل حرفه ای مارک با G Suite ببریم.

یادداشت سردبیر: ما از همه سوالات ایمیل حرفه ای ما از G Suite استفاده می کنیم و می توانیم صادقانه بگوییم این بهترین است.
راه اندازی یک آدرس ایمیل حرفه ای با Gmail (G Suite)

برای اولین بار شما باید یک حساب کاربری G Suite را ثبت کنید.

هزینه هر کاربر حدود 5 دلار در هر ماه است. اگر شما سالانه پرداخت کنید، پس از آن شما 2 ماه رایگان (50 دلار در هر سال برای هر کاربر).

G Suite همچنین یک آزمایشی رایگان 14 روزه ارائه می دهد که به شما امکان می دهد همه چیز را قبل از ساختن ذهنیتان درایو را آزمایش کنید. اساسا تمام ویژگی های قدرتمندی است که از Gmail، Drive، Calendar و غیره استفاده می کنید (اما اکنون برای کسب و کار شما).

به سادگی وب سایت G Suite را ببینید و روی دکمه Get Started برای برنامه ای که می خواهید استفاده کنید را کلیک کنید.
Get started with G Suiteبعد، شما باید نام تجاری خود، تعداد کارکنان و کشور که در آن واقع شده است را وارد کنید. شما فقط می توانید برای حساب کاربری خود انتخاب کنید یا تعداد کارکنان را انتخاب کنید.Choose usersبرای ادامه به دکمه بعدی کلیک کنید.

در مرحله بعد از شما خواسته خواهد شد که اطلاعات تماس شخصی خود را از جمله نام و آدرس ایمیل وارد کنید.
Enter contact infoپس از آن، از شما خواسته می شود نام دامنه را انتخاب کنید. اگر قبلا نام دامنه دارید، بر روی 'Yes I have one I can use' کلیک کنید. در غیر اینصورت، برای ثبت نام نام دامنه، روی «نه، من نیاز دارم» کلیک کنید.Choose domain nameاگر شما نیازی به ثبت نام یک نام دامنه جدید دارید، برای ثبت نام یک نام دامنه جدید به طور جداگانه از شما پرداخت خواهد شد (نکته: در اینجا نحوه ثبت نام نام دامنه به صورت رایگان است).

اگر از یک نام دامنه موجود استفاده می کنید، باید مالکیت نام دامنه را تأیید کنید. ما در این مقاله به شما نحوه انجام این کار را نشان خواهیم داد.

در مرحله بعد، از شما خواسته خواهد شد تا حساب کاربری G Suite خود را با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید.

این نام کاربری نیز اولین آدرس ایمیل حرفه ای شما خواهد بود، بنابراین شما باید نام کاربری را انتخاب کنید که می خواهید به عنوان آدرس ایمیل حرفه ای خود استفاده کنید.
Create your first G Suite user accountشما با موفقیت حساب کاربری G Suite خود را ایجاد کرده اید. اکنون می توانید روی دکمه «برو به تنظیمات» کلیک کنیدG Suite account setup completedدر صفحه تنظیمات، از شما خواسته می شود افراد بیشتری را به حساب خود اضافه کنید. اگر می خواهید حساب های بیشتری برای کارکنان یا ادارات خود ایجاد کنید، می توانید این کار را در اینجا انجام دهید.

شما همچنین می توانید فقط بر روی 'من تمام آدرس ایمیل کاربر اضافه شده است' کلیک کنید و بر روی دکمه بعدی کلیک کنید.

به یاد داشته باشید، همیشه می توانید کاربران بیشتری را به حساب خود اضافه کنید و بعدا در صورت لزوم آدرس ایمیل خود را ایجاد کنید.
Successfully added usersاگر نام دامنه خود را در جای دیگری ثبت نام کردید، اکنون از شما خواسته می شود مالکیت نام دامنه خود را تأیید کنید.

پس از آن شما خواهید دید که کد HTML کد شما نیاز به اضافه کردن به وب سایت شما.
Copy meta tag to verify your ownership of domain nameراه های دیگری نیز برای تأیید مالکیت وبسایت شما وجود دارد. شما می توانید یک فایل HTML به وب سایت خود را با استفاده از یک برنامه کاربردی FTP یا برنامه مدیریت فایل در داشبورد حساب میزبانی خود آپلود کنید.

اگر شما یک وب سایت ندارید، می توانید از روش MX Record استفاده کنید. شما یک گام به گام دستورالعمل ها را برای انجام این کار پس از انتخاب این روش خواهید دید.

به خاطر این آموزش، ما فرض می کنیم که شما یک وبلاگ وردپرس دارید، و ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید کد نقض کد تأیید در WordPress را اضافه کنید.

برای نصب و فعال کردن پلاگین های Insert Header و Footer به منطقه مدیریت admin وردپرس در یک برگه جدید مرورگر بروید. برای جزئیات بیشتر، مراحل گام به گام راهنمای نحوه نصب پلاگین وردپرس را ببینید.

پس از فعال شدن، به تنظیمات بروید «Insert Headers and Footer» را وارد کنید و کد HTML را که از G Suite کپی کرده اید در بخش «Scripts in Header» کپی کنید.
Site verification code for G Suite and Gmailفراموش نکنید که بر روی دکمه "ذخیره" کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.

حالا دوباره به صفحه تنظیمات G Suite خود برگردید و بر روی کادر تأیید کلیک کنید 'من متا تگ را به صفحه اصلی من اضافه کردم'.
Domain verified for professional email address with G Suite and Gmailبعد از شما خواسته خواهد شد تا ورودیهای ثبت MX را برای نام دامنه خود وارد کنید.

توجه: شما فقط نیاز به اضافه کردن سوابق MX اگر شما یک نام دامنه و وب سایت موجود است. کاربران که نام دامنه خود را از طریق Google ثبت نام کرده اند، نیازی به اضافه کردن سوابق MX ندارند.

از آنجا که نام دامنه شما در Google ثبت نشده است، ایمیل شما به نام دامنه شما برسد، اما نه به سرورهای Google.

شما باید تنظیمات رکورد حقوقی MX را در تنظیمات نام دامنه خود تنظیم کنید، بنابراین سرورهای Google میتوانند برای کسب و کار شما ایمیل ارسال و دریافت کنند.

برای انجام این کار، باید به حساب میزبانی وب خود یا حساب ثبت دامنه خود وارد شوید.

ما به شما نحوه اضافه کردن رکوردهای MX در Bluehost را نشان خواهیم داد، اما مفهوم اصلی در تمام میزبان ها و ثبت کننده های دامنه یکسان است. اساسا، به دنبال تنظیمات DNS تحت نام دامنه خود خواهید بود.

به داشبورد Bluehost hosting خود وارد شوید و بر روی 'Domains' کلیک کنید. در صفحه بعد، نام دامنه خود را انتخاب کنید و سپس روی پیوند «مدیریت» در کنار گزینه DNS Zone Editor کلیک کنید.
Domain settingsBluehost اکنون ویرایشگر منطقه DNS شما را باز می کند. شما نیاز به بازگشت به صفحه تنظیمات G Suite خود دارید و جعبه ای که می گوید "من کنترل پنل نام دامنه من را باز کرده ام" را علامت بزنید.

اکنون به شما سوابق MX را که لازم است وارد کنید به شما نشان می دهد. شما همچنین یک پیوند را به مستنداتی خواهید دید که نشان می دهد که چگونه این سوابق را به ده ها تن از ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و دامنه اضافه کنید.

در اینجا این است که چگونه این اطلاعات را به تنظیمات DNS Bluehost اضافه کنید:
Adding MX records to your domain nameبر روی دکمه "اضافه کردن ضبط" کلیک کنید تا آن را ذخیره کنید. پس از آن، روند را برای اضافه کردن همه پنج خط به عنوان سوابق MX تکرار کنید.

پس از اتمام کار، دوباره به تنظیمات G Suite بروید و کادر کنار 'من سوابق جدید MX را ایجاد کردم' را علامت بزنید.
MX records createdاز شما خواسته می شود که هر رکورد MX موجود را که هنوز به وب سایت میزبانی وب یا ثبت دامنه شما اشاره دارد حذف کنید.

برای انجام این کار، شما باید به ویرایشگر منطقه DNS خود بروید و به قسمت سوابق MX بروید. رکوردهای MX که قبلا ایجاد کرده اید را با رکورد قدیمی MX هنوز به وب سایت خود نشان می دهید.
Delete old MX recordروی حذف دکمه کنار رکورد قدیمی MX کلیک کنید تا آن را پاک کنید.

بعد از آن، دوباره به صفحه تنظیمات G Suite بروید و جعبه ای را که می گوید «من رکوردهای موجود MX را حذف کردم» را علامت بزنید.
Save MX recordsاز شما خواسته خواهد شد که سوابق MX خود را ذخیره کنید. برای بعضی از ارائه دهندگان، هنگامی که سوابق MX را اضافه می کنید، قبلا ذخیره شده اند، برای دیگران ممکن است شما بایستی بایستی سوابق MX را ذخیره کنید.

هنگامی که پرونده های MX را ذخیره کرده اید، جعبه ای که می گوید "من رکوردهای MX را ذخیره کرده ام" را در تنظیمات G Suite چک کنید.
Verify domain setupپس از آن، شما باید بر روی 'تأیید دامنه و تنظیم ایمیل' کلیک کنید برای خروج از جادوگر راه اندازی.
استفاده از ایمیل حرفه ای خود را با G Suite و Gmail

حساب ایمیل شما مانند هر حساب جیمیل دیگر کار می کند. میتوانید با بازدید از وبسایت جیمیل به آن دسترسی داشته باشید و با آدرس ایمیل خود وارد شوید، به عنوان مثال john@yourdomain.com

شما همچنین می توانید حساب کاربری G Suite خود را با بازدید از کنسول مدیریت مدیریت کنید.
G Suite admin control panelاین جایی است که شما می توانید کاربران جدید را به نام دامنه خود اضافه / حذف کنید. هر یک از کاربران شما دارای 30 گیگابایت حافظه و تمامی ویژگی های مشابه خواهند داشت، اما آنها به کنسول مدیریت دسترسی نخواهند داشت. شما می توانید این کاربران را در هر زمانی که می خواهید حذف کنید.
عیب یابی G Suite Domain Setup

احتمالا میزبان وب شما ممکن است از داشبورد استفاده نکند مانند ما در تصاویر بالا نشان داده شده است.

G Suite دارای مستندات دقیق برای بسیاری از ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه محبوب است. از صفحه تنظیمات رکوردهای MX (مراحل خاصی را برگزینید) را تنظیم کنید و سپس ثبت کننده دامنه یا میزبان وب خود را از لیست قرار دهید.

اگر شما ارائه دهنده خدمات خود را در لیست پیدا نکنید، می توانید از آنها مستقیما به آنها بپرسید تا به شما در راه اندازی G Suite برای نام دامنه کمک کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یک آدرس ایمیل حرفه ای را با G Suite و Gmail تنظیم کنید.


موضوعات: وردپرس,
[ بازدید : 944 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
مجله اینترنتی6n6

وبلاگ مجله اینترنتی6n6باتازه ترین مطالب ازموضوعات گوناگون ازجمله:پزشکی وسلامت-تکنولوژی وفناوری-سرگرمی-اشپزی-وردپرس-اندروید-اسلام-علمی-فرهنگ وهنرو...درخدمت تودوست عزیزمی باشیم.

علی موسوی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به 6n6مجله اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک خرید آنتی ویروس دانلود تک آهنگ نظافت منزل در تهران پیش بینی نتایج فوتبال خرید ملک در ترکیه انجام پروژه متلب میهن ام پی تری بازی حکم نقاشی ساختمان بازی انفجار خرید ملک در ترکیه
بستن تبلیغات [X]