چگونه در25 مرحله استاد SEO شویم؟

شنبه
8:34
علی موسوی

نتیجه تصویری برای ‪seo‬‏
اگر شما مانند بسیاری از جستجوگرها هستید، خواندن وقت زیادی را صرف می کنید. در طی چند سال گذشته، 100 ساعت مطالعه وبلاگ ها، راهنماها و گواهینامه های گوگل را انجام داده ام. نه چندان دور، متوجه شدم که 90 درصد از آنچه که من می خوانم، چیزی را که من واقعا انجام می دهد تغییر نمی دهد - یعنی کار اصلی رتبه بندی یک صفحه وب در Google بیشتر است.

برای جستجوگرهای جدیدتر، این فرآیند می تواند غلط باشد.

برای ساده سازی این فرایند، این گام به گام طرح توسعه ی SEO را ایجاد کردم. این به عنوان یک چارچوب برای جستجوگرهای جدیدتر برای ایجاد کار خود در بالا به معنای آن است. این طرح اساسی کمک کرده است، در یک فرم یا دیگری، 100S از صفحات و ده ها سایت برای به دست آوردن رتبه بالاتر است.

از آن به عنوان یک راهنمای آموزشی بین المللی SEO استفاده کنید، برای مبتدیان.

سطح: مبتدی تا متوسط

مدت زمان: 2 تا 10 هفته

چیزی که شما باید بدانید: این طرح فرض می کند شما دارای دانش اساسی SEO هستید: شما از تگ های عنوان نمی ترسید، می توانید rel = canonical را اجرا کنید، و شما یک لینک یا دو را ساخته اید. (اگر این اولین بار شما را به rodeo، پیشنهاد ما خواندن راهنمای مبتدیان برای جستجوگرها و در حال مرور بخش آموزش ما را بخوانید.)


How To Rank SEO BlueprintTable of Contents

تحقیق کلید واژه

1. کار دقیق تر، سخت تر نیست

تحقیقات کلیدی می تواند ساده یا سخت باشد، اما همیشه باید سرگرم کننده باشد. به خاطر طرح Blueprint، اجازه دهید تحقیقات کلیدی را به راحتی انجام دهیم.

بزرگترین اشتباه افراد در تحقیق کلمه کلیدی:

انتخاب کلمات کلیدی که بیش از حد گسترده هستند
کلمات کلیدی با رقابت بیش از حد
کلمات کلیدی بدون ترافیک کافی
کلمات کلیدی که تبدیل نمی کنند
تلاش برای یک کلمه کلیدی در یک زمان

بزرگترین اشتباه مردم این است که در تلاش برای یک کلمه کلیدی را در یک زمان قرار دهیم. این راه سخت است. خیلی ساده تر و بسیار سودآور است، برای رتبه بندی 100 یا حتی 1000 کلمه کلمهای دم با طول یکسان از محتوا.

به جای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی، بیایید پروژه ما را در مورد موضوع کلید واژه هدف قرار دهیم.
2. رویای موضوع کلید واژه خود را

با استفاده از کلید واژه ها موضوعات زیادی حل می شود. به جای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی مقدس، یک هدف بهتر این است که برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی متمرکز بر یک ایده تنها قرار گیرد. درست انجام شده، نتایج شگفت انگیز است.


Easy Keyword Research

فرض میکنم شما در مورد کسب و کارتان به اندازه کافی بدست میآید تا بداند چه نوع بازدیدکننده ای را دنبال میکنید و به دنبال ترافیک، تبدیل یا هر دو هستید. صرف نظر از این، یک قاعده ساده درست است: دقیق تر شما موضوع خود را تعریف می کنید، ساده تر آن است که رتبه بندی کنید.

این چیزهای اساسی است، اما تکرار می شود. اگر موضوع شما فوتبال است، شما می توانید برای "Super Bowl" رتبه بندی کنید، اما کمی "Super Bowl 2014" را به راحتی رتبه بندی کنید - و هنوز آسان تر برای "Best Super Bowl Recipes 2014" رتبه بندی شده است.

هنوز بر روی کلمات خاص تمرکز نکنید - همه چیزهایی که باید بدانید، موضوع وسیع خود است. گام بعدی پیدا کردن واژگان کلیدی کلیدی مناسب است.
3. با مشخصه ها مشخص کنید

واجد شرایط عبارتند از واژه هایی که خاصیت کلمات کلیدی را اضافه می کنند و هدف را تعریف می کنند. آنها اشکال مختلفی دارند.

زمان / تاریخ: 2001، دسامبر، صبح
قیمت / کیفیت: ارزان، بهترین، محبوب ترین
قصد: خرید، فروشگاه، پیدا کردن
محل سکونت: هوستون، خارج از منزل، آنلاین

ایده این است که تا آنجا که امکان پذیر است، ممکن است که به مخاطبان شما مناسب باشد. در اینجا جایی است که ابزارهای کلید واژه برای تصویر وارد می شوند. شما می توانید هر ابزار کلمه کلیدی مورد علاقه خود را استفاده کنید، اما موارد دلخواه شامل Wordstream، Keyword Spy، SpyFu و ابزار کلید واژه Bing و Übersuggest است.

برای سرعت و بینش در دنیای واقعی، Übersuggest یک SEO مورد علاقه است. یک درخواست ساده را اجرا کنید و بیش از 100 کلمه کلیدی پیشنهاد شده را بر اساس ویژگی Autocomplete خود گوگل بر اساس جستجوهای واقعی گوگل انجام دهید.

آیا من اشاره کردم آن را رایگان؟
4. پیدا کردن الماس در Google Rough

در این مرحله چند ده یا چند صد کلمه کلیدی برای کشف Google Adwords Keyword Planner وجود دارد.

طرفدار نکته # 1: در حالی که ممکن است بیش از یک صد عبارات کلیدی را در یک بار در برنامهنویسی کلید واژه گوگل اجرا کنید، اگر تعداد جستجوهای خود را تا 5-10 در هر زمان محدود کنید، بیشتر در اختیار خواهید داشت.

Ubersuggest and Google Keyword Tool

با استفاده از انواع جستجو "دقیق"، ما 10 تا 15 عبارات کلیدی مرتبط با کلمات کلیدی با جستجوی مناسب را جستجو می کنیم، اما رقابت زیاد نیست.

طرفدار نکته 2: مراقب باشید که ستون "مسابقه" را در Google Adwords Keyword Planner اعتماد کنید. این به پیشنهادات مربوط به شرایط جستجو پرداخت می پردازد، نه جستجوی ارگانیک.
5. با مسابقه با استراتژیک آشنا شوید

در حال حاضر که یک کلید واژه کلید عمومی داریم، باید بدانید که آیا واقعا می توانید عبارات خود را رتبه بندی کنید. شما دو روش اساسی برای رتبه بندی مسابقات دارید:

ابزارهای خودکار مانند ابزار دشواری کلمات کلیدی
اپیلاسیون SERPs

اگر شما عضو انجمن SEOmoz PRO (یا حتی یک محاکمه آزاد) هستید، ابزار دشواری کلمات کلیدی - در یک مقیاس 100 نقطه - نمره دشواری برای هر واژه کلیدی فردی که وارد می کنید محاسبه می شود.

Keyword Difficulty Tool

عبارات کلیدی در محدوده 60-70 + به طور معمول رقابتی هستند، در حالی که کلمات کلیدی در محدوده 30-40 ممکن است کم و نسبتا دشوار باشد.

برای به دست آوردن ایده بهتر از نقاط قوت خود، رقابتی ترین رقابت را برای شما در رتبه 1 یا 2 قرار دهید و آن را از طریق ابزار اجرا کنید.

حتی بدون ابزارهای خودکار، بهترین راه برای اندازه گیری رقابت، این است که به SERP ها چشم بزنید. برای کلمات کلیدی خود یک پرس و جو جستجو (غیر شخصی) را اجرا کنید و سوالات زیر را بپرسید:

آیا نتایج چندگانه برای کلمه کلیدی بهینه شده است؟
آیا کلید واژه در برچسب عنوان است؟ در URL؟ در صفحه؟
صفحه و / یا مالک دامنه URL چیست؟
آیا چندین مقام اول در مورد موضوع کلید واژه هستند؟
متن لنگر ورودی چیست؟
آیا می توانید یک منبع با کیفیت بالاتر برای این کلمه کلیدی ارائه دهید؟

شما واقعا نباید رتبه 1 را برای هر کدام از کلمات انتخاب شده خود برای کسب درآمد ترافیک داشته باشید، اما شما باید پنج ساله را ترک کنید.

با کلمات کلیدی، سحر و جادو اغلب از کلمات کلیدی که هرگز حتی در مورد آن فکر نمی شود اتفاق می افتد.
مطالعه موردی: Google Algo Update

هنگامی که SEOmoz راه اندازی Google Algorithm Change HIstory (اجرا شده توسط دکتر پیت) ما از یک فرایند مشابه برای تحقیقات کلمه کلیدی برای کشف موضوع "الگوریتم Google" و به طور خاص "Google Algorithm Change" استفاده کردیم.

با توجه به ابزار جستوجوی گوگل، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که بیش از دو هزار بازدیدکننده در ماه - بهترین مورد - برای این شرایط دقیق. خوشبختانه، چون این پروژه به خوبی پذیرفته شده و به دلیل آنکه ما در کل موضوع کلید واژه "الگوریتم Google" بهینه سازی شده است، Algo Update ترافیک زیادی را در خارج از کلمات کلیدی از پیش تعریف شده ما دریافت می کند.

این جادوی جادویی طولانی است که اتفاق می افتد:

Long Tail Keywords

چگونه می توان شانس خود را برای رتبه بندی کلمات کلیدی دم بالایی افزایش داد؟ بیایید درباره محتوا، معماری، بهینه سازی در صفحه و ساخت پیوند صحبت کنیم.
محتوا
6. ایجاد ارزش

می خواهید حقیقت را بدانید؟ از محتوای کلمه متنفرم این شامل کلمات در یک صفحه است، کالایی که تولید می شود، از ارزش ایجاد شده جدا می شود.

محتوا بدون ارزش، هرزنامه است.

در الگوریتم گوگل به روز رسانی مثال بالا، ما می توانیم به سادگی 100 مقاله در مورد الگوریتم گوگل نوشته شده و امیدوار به رتبه بندی. در عوض، گفتگو شروع شد با این پرسش که چگونه می توان یک منبع ارزشمند برای مدیران وب ایجاد کرد.

برای موضوع کلمه کلیدی، ابتدا ابتدا چگونگی ایجاد ارزش را بپرسید.

ارزش تولید بیش از واژه های ساده سخت تر است، اما ارزش 100x بیشتر پاداش داده می شود. ارزش اثبات در آینده و اثبات الگوریتم است. ارزش لینکها را به خود اختصاص می دهد. ارزش طرفداران وفادار را ایجاد می کند.

ارزش اشکال مختلفی دارد. این ترکیبی از:

سودمند
پاسخ احساسی
نقطه نظر (مثبت یا منفی)
ارزش درک شده، از جمله شهرت نویسنده

محتوای شما لازم نیست که تمام 4 مورد از این خصوصیات را شامل شود، اما باید در یک یا چند مورد موفق باشید.

یک مطالعه از نیویورک تایمز ویژگی های کلیدی محتوا را در ساخت لیست بیشتر ارسال شده تأثیر می گذارد.

New York Times Most Emailed

7. رانندگی خودرو محتوا

در اینجا یک پیش نمایش است: Blueprint نیاز به حداقل یک نوع پیوند پیوندی ایجاد می کند، بنابراین اکنون زمان خوبی برای فکر کردن درباره ساختار محتوا وجود دارد.

بهترین روش برای ارائه ارزش با توجه به موضوع شما چیست؟ شاید آن است

اطلاعاتی
سری ویدئو
یک ابزار جدید
یک سری مصاحبه
عرشه اسلاید
راهنمای چگونه است
پرسش و پاسخ
وبینار یا پست الکترونیکی ساده

شاید همه این ترکیبات را داشته باشند.

راه های بیشتری برای پیدا کردن محتوا و کانال های بیشتری که از آن استفاده می کنید، بهتر است.

همه محتوای شما نباید ویروسی باشد، اما شما می خواهید یک قطعه "قطب چادر" ایجاد کنید که بهتر از هر چیز دیگری است و شما افتخار میکنید که کلاه خود را ببندید.

اگر به الهام نیاز دارید، راهنمای راهنمای Distilled را به Virbal Linkbait یا QuickSprout's Templates برای ایجاد محتوا بدهید.
8. عنوان - مهمترین کار در اینجا انجام می شود

صرف دو ساعت، حداقل، نوشتن عنوان خود را.

صدا مضحک است اگر شما عنوان نویسنده با تجربه مانند رند Fishkin هستید، می توانید این قانون را شکست دهید. برای بقیه ما، ارزش دادن به یک عنوان با ریزه کاری را کم می کند.

50 عنوان یا بیشتر بنویسید قبل از انتخاب یکی.

عناوین موفق را در Inbound.org، Mashable، Wired یا انتشار مورد علاقه خود مطالعه کنید.

Headline Formulas Work

9. طول در مقابل عمق - چرا آن را مهم است

چه مدت باید محتوای شما باشد؟ یک سوال بهتر است: چقدر عمیق است؟ شمارش کلمه توسط خود یک متریک وحشتناک برای تلاش است، اما عمق محتوای کمک می کند تا شما را به رتبه بندی به روش های مختلف.

آستانه ی منحصر به فرد برای جلوگیری از محتوای تکراری اضافه می کند
اکتشاف عمیق تر مطالب شما را درباره "درباره" بیشتر می کند
کیفیت، محتوای دیگر با لینک های بیشتر و رتبه بندی بالاتر ارتباط دارد

I. منحصر به فرد

حداقل برای محتوا، محتوای شما باید حداقل آگاهی منحصر به فرد را برآورده کند. تکرارهای گوگل در رکورد زده شده است که می گوید چند جمله ای گاهی کافی است، اما در حقیقت، چند صد کلمه بسیار امن تر است.

دوم فرصت های بلند تله

جایی که جادو واقعی اتفاق می افتد. مطالب عمیق تر و عمیق تر شما می توانید یک موضوع خاص را کشف کنید، محتوای شما بیشتر "درباره" خواهد شد.

محتوای بیشتر شما "در مورد" است، جستجوهای جستجو بیشتر می تواند به خوبی پاسخ دهد.

پرس و جو جستجو های بیشتر شما می توانید به خوبی پاسخ دهید، بیشتر ترافیک شما می توانید کسب درآمد.

خزنده های Google به طور مداوم محتوای شما را خواندند تا تعیین کنند که آیا جستجو برای جستجو صورت می گیرد. آنها به بررسی پاراگرافها، عنوانهای موضوعی، عکسها و موارد دیگر میپردازند تا سعی کنند صفحه شما را درک کنند. طولانی تر، عمیق تر معمولا ارسال سیگنال های ربط بیشتر از جملات کوتاه چند.

III عمق، طول، و لینک

مطالعات همبستگی متعدد نشان داد که رابطه مثبت بین رتبه بندی و تعداد واژگان در یک سند وجود دارد.
"طول در HTML و HTML در تگ بالاترین عوامل همبستگی بود، در واقع با همبستگی .12 آنها می توانست تا حدی تا حدود زیادی مورد توجه قرار گیرد.

در حالی که این عوامل احتمالا در الگوریتم اجرا نمی شوند، نشانه های خوبی از آنچه گوگل دنبال می کند؛ محتوای کافی است که در بسیاری موارد به معنی صفحات طولانی یا حداقل طولانی است. "

- مارک کالیر الگوریتم باز

این می تواند بیشتر طول بکشد، محتوای با کیفیت و به دست آوردن لینک های بیشتر. جان Doherty رابطه بین طول وبلاگ های پست در SEOmoz و تعداد لینک های هر پست درآمد بررسی و ارتباط قوی پیدا کرد.

Links based on wordcount

10. کیت های محتوا می توانند در بانک وجود داشته باشند

اگر روی شمارش کلمه تمرکز نکنید، چگونه می توانید کیفیت "عمق" را به محتوای خود اضافه کنید؟

SEOs حجم زیادی در مورد چگونگی تعریف گوگل از جمله معیارهای مانند سطح خواندن، دستور زبان، املای، و حتی رتبه نویسنده نوشته است. اکثر آنها حدس و گمان است، اما روشن است که گوگل از دستورالعمل ها برای جدا کردن محتوای خوب از بد استفاده می کند.

منبع مورد علاقه من برای سرنخ ها، از مجموعه سوالاتی است که Google به زودی منتشر کرد و پس از اولین آپدیت Panda منتشر شد. در اینجا چند مورد از علاقه مندی های من وجود دارد.

Google Panda Questions

11. LDA، nTopic، و واژه ها در صفحه

گوگل ماشین است هنوز نمیتواند صفحه شما را مانند یک انسان بفهمد اما نزدیک است.

موتورهای جستجو از الگوریتم های پیچیده برای مدل بندی احکام، پاراگراف ها، بلوک ها و بخش های محتوا استفاده می کنند. نه تنها آنها می خواهند کلمات کلیدی خود را درک کنند، بلکه موضوع، قصد و تخصص نیز دارند.

چگونه می دانید اگر محتوای شما متناسب با انتظارات گوگل است؟

به عنوان مثال، اگر موضوع شما "Recipes Super Bowl" باشد، گوگل احتمالا انتظار دارد محتوای مربوط به کباب کردن، غذاهای آماده و گواامول را ببینید. محتوا که به این موضوعات اشاره دارد، احتمالا بالاتر از صفحاتی است که در مورد آنچه جوراب های رنگی که امروز پوشانید صحبت می کنند.

کلمات مهم

جستجوگرها کشف کرده اند که استفاده از کلمات خاص در اطراف یک موضوع مرتبط با مفاهیم مانند LDA و nTopic با رتبه بندی بالاتر مرتبط هستند.

Virante ارائه می دهد ابزار به تنهایی تنها به عنوان کلید واژه پیشنهاد نام nTopic است. این ابزار کلمات کلیدی شما را تجزیه و تحلیل می کند و کلمات کلیدی مرتبط را برای بهبود نمرات ربط خود پیشنهاد می کند.

nTopic
12. بهتر از LDA - مدل سازی موضوع مرد ضعیف

از آنجایی که ما برای مدل سازی موضوع به رایانه های Google دسترسی نداریم، راه بسیار ساده ای برای ساختن محتوای شما است که به نظر من در مورد واژگان فردی بسیار بهتر از آنچه فکر می کنم بهتر است:

از تم های کلیدی که در ابتدای این طرح ایجاد کرده اید استفاده کنید.

شما قبلا این تحقیق را با استفاده از ابزار کلمه کلیدی Google انجام داده اید تا گروه های واژگان مرتبط نزدیک را پیدا کنید. این موضوعات را در محتویات شما ممکن است باعث افزایش رعایت شما در مورد موضوع شما شود.

مثال: با استفاده از پروژه الگوریتم Google که در بالا ذکر شد، در تحقیقات کلیدی تحقیقاتی یافتیم که برخی از کلمات کلیدی مربوط به موضوع ما بارها، بارها و بارها بارها نشان داده شده است. اگر امروز این تحقیق را انجام دادیم، در نتایج ما اغلب عباراتی مانند "Penguin SEO" و "Panda Updates" پیدا می کنیم.

گوگل این اصطلاحات را از طریق ابزار کلمه کلیدی پیشنهاد می کند، زیرا آنها آنها را از نزدیک در نظر می گیرند. بنابراین هر محتوایی که "تغییر الگوریتم Google" را بررسی می کند احتمالا شامل بحث در مورد این ایده ها می شود.

مدل سازی موضوع مرد ضعیف

توجه: این LDA واقعی نیست، به سادگی یک راه برای اضافه کردن موضوعات مرتبط به مطالب شما است که ممکن است Google با موضوع شما مرتبط باشد.
13. طراحی 50٪ نبرد است

اگر شما در بودجه خود پول داشته باشید، آن را در طراحی صرف کنید. یک سرمایه گذاری کوچک با یک طراح معمولا سود سهام خرد در جاده را پرداخت می کند. طراحی خوب می تواند:

نرخ بازده پایین
افزایش نمایش صفحات
افزایش زمان در سایت
لینک های بیشتری کسب کنید
ایجاد اعتماد

... همه اینها می توانند رتبه های بالاتر را کسب کنند.
"طراحی مهم نیست، 50٪ از نبرد است."
رودخانه فیشینک

Dribbble.com

Dribbble.com یکی از منابع مورد علاقه ما طراحی الهام بخش است.
معماری

در اینجا راز ویژه طراحی وب سایت SEO است: شما یک صفحه را برای رتبه بندی نمی کنید؛ شما چندین کار را انجام می دهید.
14. توزیع محتوا

چند وب سایت موفق تنها از یک صفحه تشکیل شده است. گوگل نه تنها با آنچه در صفحه شما است، بلکه با صفحات اطراف آن و پیوند آن، زمینه و مناسب را تعیین می کند.

حقیقت این است که، هنگامی که شما محتویات محتوا را جستجو می کنید، چندین موضوع را عمیقا در اطراف یک موضوع مرکزی قرار دهید، رتبه بندی بسیار ساده تر است.

با استفاده از مثال "Super Bowl Recipes" ما می توانیم بخش کاملی از صفحات را ایجاد کنیم، هر کدام از آنها یک دستور العمل متفاوت را در عمق بررسی می کنند.

مرکز محتوا برای جستجوگرها
15. ارتباط هاب با هم

از آنجا که صفحات شما در حال حاضر جنبه های مختلف یک موضوع وسیع را در بر می گیرد، منطقی است که آنها را با هم پیوند دهند.
صفحه شما در مورد گااکامول مربوط به صفحه شما در مورد nachos است.
صفحه شما درباره ساخت پیوند مربوط به صفحه شما در مورد Infographics است.
صفحه شما درباره وینستون چرچیل مربوط به شخصیت های اصلی جنگ جهانی دوم است.

لینک مرکز محتوا شما

این همچنین به آنها کمک می کند تا با توزیع PageRank، متن لنگر و سایر سیگنال های مربوطه رتبه بندی شوند.
16. مرکز خود را پیدا کنید

محاسبات محتوا به بهترین وجه با یک "مرکز" یا مرکز کار می کنند. از مرکز به عنوان اسناد اصلی فکر کنید که به عنوان یک مرور کلی یا دروازه به تمام صفحات محتوای شخصی شما عمل می کند.

هاب صفحه اقتدار است. اغلب هاب یک صفحه طعمه پیوند یا صفحه سطح رده است. این به طور معمول صفحه با بیشترین لینک های ورودی و اغلب به عنوان یک صفحه فرود برای بخش های دیگر سایت شما است.

مرکز مرکز محتوا SEO

برای مثال بزرگی از صفحات هاب، بررسی کنید:

CopyBloggers Headlines Magnetic
Moz در یادگیری جستجوگرها
صفحات نویسنده آمازون (این یکی در مورد استفان کینگ)

بهینه سازی صفحه
17. استاد مبانی

شما می توانید کل کتاب در مورد بهینه سازی صفحه را بنویسید. اگر شما تازه به SEO، یکی از بهترین روش های یادگیری با استفاده از کارت گزارش روی صفحه Moz است. این ابزار 36 عناصر جستجو در صفحه را جداگانه می دهد، به شما یک گزارش و پیشنهادات در مورد چگونگی رفع هر عنصر را می دهد. راه کار خود را از طریق این مسائل یک راه عالی برای یادگیری است (و اغلب توسط آژانس ها و شرکت ها به عنوان یک راه برای آموزش مدرسان SEO)

ابزار صفحه

فراتر از اصول اولیه، اجازه دهید تاکتیک های کمی پیشرفته تر را برای استفاده از تم های کلیدی منحصر به فرد خود و صفحات توپی، علاوه بر مناطقی که مبتدیان اغلب اشتباه می کنند، در نظر بگیرند.
18. پیوند داخلی برای Surfer منطقی

تمام پیوندهای ایجاد شده برابر نیستند (یکی از بزرگترین پستهای وبلاگهای سئو که تا کنون نوشته شده است) بنابراین، هنگامی که صفحات داخلی خود را درون محتوا محتوا خود قرار دهید، چندین نقطه مهم را در نظر داشته باشید.

پیوندهای داخلی محتوای منحصر به فرد ارزش بیشتری را نسبت به پیوندهای پیوند دریافت می کنند.
پیوندهای بالاتر از صفحه، ارزش بیشتری را نسبت به پیوندهای بیشتر به دست می آورند.
لینک ها در متن HTML وزن بیشتری نسبت به لینک های تصویری می گذارند.

هنگام اتصال مطالب خود، بهتر است پیوندهای برجسته و "سرمقاله" را حفظ کنید - به طور طبیعی به صفحات مهم محتوا بیشتر در متن HTML لینک کنید.
19. متن متن لنگر خود را متنوع کنید - به طور طبیعی

اگر به روز رسانی گوگل پنگوئن چیزی به ما آموخت، این است که متن لنگر بیش از حد فکر کردن مجبور است ما را در معرض مشکل قرار دهد.

هنگامی که شما به طور طبیعی و سرمقاله به سایر مکان های وب پیوند می دهید، طبیعی متن متنی شما را متنوع می کند. همانطور که در داخل شما پیوند دارید، باید درست عمل کنید.

متن پیشنهادی خود را برای متناسب با کلمات کلیدی خود انتخاب نکنید متن لنگر خود را انتخاب کنید تا محتوا را در اطراف آن قرار دهید.

عملا صحبت کردن، این به معنای پیوند داخلی با ترکیبی از کلمات کلیدی و کلمات مرتبط است. نگران نباشید گاهی اوقات بدون کلید واژه های خوب در لنگر ارتباط برقرار کنید - این لینک هنوز می تواند سیگنال های مربوطه را منتقل کند. هنگامی که ارتباط برقرار می شود، ایمن تر کردن آن از کار کردن بیش از حد است.

متن توصیفی لنگر را انتخاب کنید

منبع: راهنمای شروع جستجوگر گوگل
20. برچسب عنوان - دو نکات سریع

فرض میکنیم شما می دانید چگونه یک تگ title title ایجاد کنید. حتی امروزه، استفاده از کلمات کلیدی در برچسب عنوان یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی در صفحه است که ما می دانیم.

به گفته گوگل، گوگل در مورد تگ های عنوان بیش از حد بهینه سازی دقیق تردید دارد و به نظر می رسد که بیشتر بر روی عنوان هایی نوشته شده است که برای جستجوگرها نوشته شده است. هنگام ساخت برچسب های عنوان

I. اجتناب از Boilerplates

برای استفاده از عبارت تجاری یا کلید واژه های کلیدی به انتهای هر تگ عنوان مورد استفاده قرار می گیرد، مانند:

لوله کشی لوازم - شیکاگو لوله کشی و لامپ
لوله و اتصالات - لوله کشی و لامپ شیکاگو
توالت صندلی - شیکاگو لوله کشی و لامپ

در حالیکه ما اطلاعات کاملی نداریم، بسیاری از جستجوگرها اکنون اظهار می کنند که عبارات "boilerplate" که در انتهای هر برچسب قرار دارند، دیگر ایده خوبی نیستند. نام برند و اطلاعات توصیفی منحصر به فرد خوب است، اما ساختن هر عنوان به عنوان منحصر به فرد ممکن است حکومت روز است.

دوم اجتناب از تکرار غیر ضروری

گوگل نیز (حداقل برای بسیاری از جستجوگرها) به نظر می رسد که آستانه پایین تر از "کلمات کلیدی" را در نظر بگیرد.

در سال های گذشته، یک قاعده رایج هرگز کلمه تکراری شما را بیش از دوبار در عنوان ننوشتید. امروز، برای حفظ امنیت، ممکن است بهتر از این نباشد که کلمات کلیدی خود را بیش از یک بار تکرار نکنید.
21. بیش از حد بهینه سازی: عنوان ها، URL ها، و لینک ها

نوشتن برای انسان نه تنها باعث می شود که کلیک های شما (که می تواند به رتبه بندی بالاتر منجر شود)، اما تقریبا همیشه شما را در موتورهای جستجو مشکل است.

به عنوان جستجوگرها ما اغلب وسوسه می شود که "نمره کامل" را بدست آوریم که به این معنی دقیقا مطابق با برچسب های عنوان ما، URL ها، متن لنگر ورودی و غیره است. متاسفانه، این در دنیای واقعی طبیعی نیست و گوگل این را به رسمیت می شناسد.

تنوع بیش از حد بهینه سازی کنید
22. داده های ساختاری

کوتاه و ساده: بخش اطلاعات ساختاری را در هر صفحه وب ایجاد کنید. در حالی که داده های ساختاری تا به حال ثابت نشده است که یک عامل رتبه بندی بزرگ هستند، امروزه در ارزش پردازش ثروت قطعی و به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی ارزش های آینده رو به رشد است. در برخی از Verticals، این یک ضرورت مطلق است.

قطعه غنی

هیچ قاعده ای در مورد آنچه که داده های ساختاری را شامل می شود وجود ندارد اما ضروری است:

فیس بوک برچسب های گراف باز
کارت توییتر
Authorship
ناشر
اطلاعات کسب و کار
نظرات
مناسبت ها

صادقانه بگویم، اگر صفحاتی را با داده های ساختاری ایجاد نکنید، احتمالا پشت این زمان است.

برای یک راهنمای عالی درباره Micro Data و Schema.org، این منبع فوق العاده از SEOGadget را بررسی کنید.
لینک های ساختمان
23- ساختمان اداری 90/10

این طرح شامل 25 مرحله برای رتبه بندی محتوا، اما تنها سه ساختمان لینک لینک سه بعدی است. چرا چند تا؟ از آنجا که 90٪ از تلاش شما باید به ایجاد محتوای عالی و 10٪ به ساختمان لینک.

اگر زمان اتصال به سختی را داشته باشید ممکن است به این دلیل باشد که شما این عدد را معکوس کرده اید.

ابتدا یک محتوا بزرگ ایجاد می کند و یک مشکل را حل می کند:

محتوای خوب باعث می شود که لینک سازی ساده تر شود
در زمان کمتری پیوندهای با کیفیت بالاتر را جذب می کند
حتی در هنگام خواب یا در تعطیلات، پیوندها را به صورت خود ساخته است

اگر تازه به بازاریابی یا نسبتا ناشناخته هستید، ممکن است نیاز به بیش از 10 درصد از روابط ساختمانی خود را صرف کنید، اما اجازه ندهید که شما را از ساختن نوع محتوایی که افراد آنقدر ارزشمند هستند که بدون شما شما حتی می پرسید

90-10 قانون ساخت لینک
24. کلیه ساختمان های لینک روابط - خوب و بد است

این طرح به ویژگی های پیوند ساختمان نمی رود، زیرا 100 راه برای ایجاد لینک های کیفیت برای هر پروژه خوب وجود دارد. گفتم، چند تا از من باید منابع لینک ساخت:

فهرست کاملی از استراتژی های ارتباط لینک جان کوپر
کشف پرداخت شده است
آزمایشگاه های استناد
توییت های تبلیغاتی
Ontolo
eReleases - انتشار اخبار برای لینک ها، اما برای نمایشگر
BuzzStream
کتاب ساختمان لینک بسیار عالی پدی موگان

این منابع به شما ابزار و تاکتیک های اصلی برای کمپین ساخت پیوند موفق را به شما می دهد، اما به خاطر داشته باشید که تمام لینک های خوب ایجاد رابطه هستند.

سازندگان پیوند موفق این را درک می کنند و هر رابطه و ارتباط را تقویت می کنند. حتی یک نامه ساده و ساده می تواند به یک شکل پیشرفته ایجاد ارتباط با تلاش کمی افزایش یابد، چرا که این روزنامه ی تخته سفید توسط رند به طرز محبت آمیز نشان داده است.
25. لایه ساختمان لینک شما ... برای همیشه

حقیقت این است که برای حرفه ای ها ساختمان پیوند هرگز به پایان نمی رسد. هر محتوا و پیوند ساختمان لایه های کمپین در بالای محتوای قبلی و وب به عنوان یک کل به عنوان لایه های باخلو یونانی زیبا.

به عنوان مثال، این پست می تواند linkbait برای SEOmoz در نظر گرفته شود، اما آن را نیز سخاوتمندانه به چندین بخش دیگر محتوا در داخل خانواده Moz و همچنین خارجی، لینک؛ گسترش هماهنگی عشق لینک و ایجاد رابطه تا آنجا که ممکن است در همان زمان.

SEOmoz سخاوتمندانه به سایت های دیگر پیوند می دهد: تجربه پیوند ساختمان فقط در مورد موتورهای جستجو نیست، بلکه افراد نیز تجربه می کنند. ما به منابع عالی لینک می کنیم و لینک ها را برای بهترین تجربه کاربر فراهم می کنیم. هنگامی که درست انجام شد، موتورهای جستجو دقیقا این نوع تجربه را با رتبه بندی بالاتر پاداش می داد.

برای توضیح عالی درباره اینکه چرا شما باید زمانی که ضروری است به سایت های خارجی لینک کنید، از کار عالی AJ Kohhn، Time to Long Click را بخوانید.

یکی از پست های مورد علاقه من در SEOmoz 10 ابزار جستجوگر هوشمندانه بود که در واقع راک بود. نه تنها اولین پیوند در صفحه مربوط به ابزارهای جستجوگر خود ما بود، بلکه ما نیز مرتبط و ستایشگر رقبایمان بودیم.

منبع:moz.com


موضوعات: مقالات,
[ بازدید : 321 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
مجله اینترنتی6n6

وبلاگ مجله اینترنتی6n6باتازه ترین مطالب ازموضوعات گوناگون ازجمله:پزشکی وسلامت-تکنولوژی وفناوری-سرگرمی-اشپزی-وردپرس-اندروید-اسلام-علمی-فرهنگ وهنرو...درخدمت تودوست عزیزمی باشیم.

علی موسوی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به 6n6مجله اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک خرید آنتی ویروس دانلود تک آهنگ نظافت منزل در تهران پیش بینی نتایج فوتبال خرید ملک در ترکیه انجام پروژه متلب میهن ام پی تری بازی حکم نقاشی ساختمان بازی انفجار خرید ملک در ترکیه
بستن تبلیغات [X]